Poruszając zagadnienie wizualizacji 3D, a dokładnie tego, do kogo są one adresowane, warto już na samym początku zaznaczyć, że to właśnie na tym wynalazku bazuje dzisiaj rynek nieruchomości, jako że jest to jego elementarny sposób reklamy i docierania do potencjalnych klientów.
Wizualizacje 3D to innymi słowy generowane za pomocą komputera obrazy pozwalające zyskać pogląd na to, jak za jakiś czas będzie wyglądał budowany właśnie dom, mieszkanie, czy też osiedle. Tak naprawdę ta nowoczesna propozycja skierowana jest do bardzo różnych środowisk. Mogą to więc być architekci, którym zależy na jak najlepszym zaprezentowaniu stworzonego przez siebie projektu, ludzie tworzący działy marketingowe w przedsiębiorstwach deweloperskich, czy też indywidualni klienci, którzy pragną zyskać pogląd na to, jak w przyszłości będzie wyglądał ich dom.
Warto zaznaczyć, że każda z wymienionych grup odbiorców potrzebuje zupełnie czegoś innego. Dla architekta kluczową sprawą będzie perfekcyjne, wierne odwzorowanie wszelkich szczegółów, podczas gdy firmy deweloperskie będą miały przede wszystkim na uwadze przedstawienie danego obiektu w pozytywnym, zachęcającym świetle. Z kolei klient indywidualny będzie przywiązywał dużą wagę do budżetu. Stąd też niezwykle istotne jest to, aby umieć dokonać tu pewnego rozróżnienia i do każdego wyjść z odpowiednią, w pełni przystosowaną do niego ofertą.
« Co może być przedmiotem wizualizacji? Jakie są etapy tworzenia wizualizacji 3d? »