Na rynku usług mieszkaniowych szczególnie ważne jest przygotowanie atrakcyjnej oferty, która wyróżni się spośród innych oraz przyciągnie uwagę klientów i inwestorów. Istnieje wiele sposobów, dzięki którym uczestnicy rynku nieruchomości starają się przekonać inwestorów do skorzystania ze swoich usług. Stosuje się m.in. starannie przygotowane wizualizacje architektoniczne, które umożliwiają przedstawienie potencjału budynku, wnętrza i jego otoczenia. Dobrym sposobem na przyciągnięcie klientów jest zaproszenie ich do wizyty w danym miejscu, ponieważ w ten sposób łatwiejsze staje się zaprezentowanie wszystkich aspektów oferty.
Wielu klientów nie może jednak osobiście odwiedzić obiektu lub nie czuje się dostatecznie przekonana do lepszego zapoznania się z ofertą. Doskonałym rozwiązaniem, które umożliwi jak najbardziej kompleksowe pokazanie propozycji dewelopera lub inwestora osobom, które nie są w stanie odwiedzić danego miejsca, jest wirtualny spacer po mieszkaniu lub domu oraz okolicy. Opcja ta pozwala również na przekonanie tych klientów, którzy ciągle się wahają.
Wirtualny spacer lub wycieczka to bardzo atrakcyjna i funkcjonalna forma trójwymiarowej, multimedialnej prezentacji obiektu. Składa się ona z kilku zdjęć panoramicznych, które umożliwiają zapoznanie się z różnymi aspektami wnętrza. Podczas wirtualnego spaceru użytkownik może „rozejrzeć” się wokół siebie, co w największym stopniu ma naśladować realną wizytę. Wirtualna wycieczka odbywa się jednak na ekranie monitora, a klient może skorzystać z niej bez wychodzenia z domu.
Wirtualne spacery – wyróżnij się na rynku nieruchomości
Taka forma prezentacji z pewnością przyciąga uwagę, pokazuje profesjonalne i nowoczesne podejście oferenta. Osoba, która z powodu braku czasu lub dużej odległości nie może osobiście zobaczyć obiektu, może to zrobić za pośrednictwem Internetu i komputera.
Wirtualny spacer powinien składać się przede wszystkim z dobrej jakości zdjęć panoramicznych, które pokazują dom lub mieszkanie z różnych stron. Prezentację można uzupełnić również o dodatkowe informacje, a także na przykład bardziej szczegółowe zdjęcia oraz nagrania. Wybór miejsca do mieszkania jest bardzo ważną decyzją i z pewnością niewielu inwestorów jest w stanie ją podjąć opierając się wyłącznie na fotografiach. Dlatego dobrze przygotowana multimedialna wirtualna wycieczka z pewnością ułatwi inwestorowi wybór i da wrażenie rzeczywistej obecności, ponieważ użytkownik w ten sposób zobaczy całość otoczenia, a nie tylko jego fragment.
Dzięki wirtualnemu spacerowi po domu lub mieszkaniu unikamy sytuacji, w której zawartość oferty nie oddaje całkowitego, rzeczywistego obrazu. Takie propozycje ofertowe przyciągają uwagę i potencjalni klienci na pewno lepiej ocenią ogłoszenie, w którym mogą znajduje się możliwość wirtualnego spaceru po wnętrzach. Jest to sposób na ciekawą i skuteczną promocję na rynku nieruchomości.
« Wirtualne spacery – zalety rozwiązania Wizualizacje architektoniczne budynków o nietypowych kształtach »