Wizualizacje produktowe wykorzystywane są praktycznie w każdej branży. Są stosowane wyjątkowo często m.in. w budownictwie oraz branży dekoratorskiej. Dzięki nim można stworzyć dokładny, fotorealistyczny detal podłogi, ceramiki oraz armatury łazienkowe, a także dowolnego elementu związanego z wystrojem wnętrz. Meble, oświetlenie, ozdoby, rośliny, dywany, zasłony – każda z tych rzeczy może zostać wyrenderowana z bardzo dużą dbałością o szczegóły, wliczając w to odbicie światła czy fakturę danej powierzchni.
Z dobrodziejstw wizualizacji cieszą się również branże motoryzacyjna oraz elektroniczna. Stworzenie efektownego obrazu nowego samochodu lub którejś z jego części jeszcze nigdy nie było takie proste, podobnie jak zaprezentowanie światu prototypowego modelu telewizora, komputera czy telefonu.
Ponadto wizualizacje odgrywają ogromną rolę w branży spożywczej oraz kosmetycznej, w których odpowiednie opakowanie produktu jest wyjątkowo ważne dla jego powodzenia na rynku. Może to być puszka napoju energetycznego, butelka soku, dowolny produkt żywnościowy czy nawet flakon z perfumami.
Nie należy zapominać również o bardziej specjalistycznych zastosowaniach, np. w przemyśle czy budownictwie. Dzięki wizualizacji można zaprezentować nowe urządzenie, różne elementy poszczególnych instalacji, bramy oraz drzwi czy dowolny materiał budowlany, jaki znajduje się obecnie na rynku.
« Dla kogo wizualizacja ogrodu? Czy można zamówić wizualizację w konkretnym stylu wnętrzarskim? »