Wizualizacja sklepu jest bardzo interesującym projektem, ponieważ ma dość duży wpływ na ostateczny kształt każdej przestrzeni handlowej. Klienci, którzy zgłaszają się do nas ze zleceniem wykonania wizualizacji sklepu, często nie zdają sobie sprawy z tego, jak bardzo powodzenie inwestycji zależy od szerokości alejek, rozmieszczenia stoisk, wykorzystania metrażu sklepu czy umiejscowienia kas. Dopiero gdy zobaczą swoją wizję w postaci komputerowej grafiki i skonfrontują ją z przewidywanym natężeniem ruchu w sklepie czy profilem klientów, wówczas potrafią realnie ocenić swój pomysł.
Idea, jakoby wizualizacja sklepu była działaniem przeznaczonym jedynie dla początkujących inwestorów, jest błędna. Owszem, duże marki często posiadają własne sprawdzone wzorce dotyczące specyfiki przestrzeni sklepowej, jednakże należy pamiętać, że każde wnętrze różni się od siebie – rodzajem oświetlenia, kształtem, metrażem czy wielkością przeszklonej witryny. Wizualizacja sklepu pozwala wziąć pod uwagę wszystkie aspekty danej przestrzeni handlowej oraz optymalnie je wykorzystać.
Nasze projekty uwzględniają nie tylko usytuowanie stoisk czy alejek, ale również materiały wykorzystane do urządzenia sklepu (posadzka, witryny, półki, ewentualne przymierzalnie itp.), rozmieszczenie oraz intensywność oświetlenia, a nawet rodzaj sprzedawanych towarów. Poza tym, jak w przypadku każdej innej wizualizacji, na życzenie klienta możemy „zaludnić” sklep dowolną liczbą wirtualnych klientów w celu obserwacji dynamiki i przepustowości sklepowych ciągów komunikacyjnych.
Zapraszamy do skorzystania z naszych wizualizacji!